09 ledna 2010

AION eXperience


Po dlooouhé době jsem neodolal volání divočiny (čti - naprosto nesmyslnému zabití volného času) a poohlédl se po nějaké té MMORPG hře. Po vyzkoušení trialu dnes již postarších, ale stále nejhranějších Age Of Conan a LOTR Online, jsem byl namlsaný na něco v trochu lepším grafickém kabátku. V současné době pak je volba jediná - AION. Načež jsem to sám sobě vymluvil ale nakonec mě přesvědčil kamarád, který v tu samou chvíli prostě uvažoval stejně :)

AION eXperience
First Steps

Po pár prvních hodinách musím konstatovat, že mě velice příjemně překvapilo přívětivé prostředí a hlavně velice výrazný svět s krásnými příšerkami "vždyť ty je škoda zabíjet". Celkově je znát, že systém a celkový přístup vychází z Lineage (II), který jsem kdysi měl také tu čest navštívit. Sledování některých scenérií je prostě nádhera. Hudební doprovod jsou většinou krátké náměty, které jsou velice dobré a zapadají do celkového rázu. Co už ovšem tolik nepotěší jsou generické zvuky veškerých akcí/útoků. U takovéhoto projektu by se mohli už tvůrci zamyslet, zda by jim nestálo za to některé zvuky přeci jenom nahrát znovu a třeba s jiným přístupem, než použít již 1000x použité sample CD "The Best Of Cinematic Holywood Sounds..."
Veškeré questy zahrnují klasický řetěž zabij/přines/pokecej a čím déle tak činítě, tím se stává cestování mezi těmito úkony delší a úmornější. Už proto se asi AION stane dalším MMORPG které po pár týdnech nejspíše odložím, přitom naprostý začátek vypadal velice svižně! Prozatím se však budu kochat krásnou krajinou, monumentálním městem, originálními obyvateli a celkově tou krásnou grafickou orgií, kterou bezesporu AION je. Pro mě se tedy řadí na špici všech zatím vyzkoušených MMORPG, přičemž ale musím podotknout, že tento žánr (asi stejně jako většina dalších typů her) nehorázně stagnuje.

JAMBAK/enchanter/server Telemachus

0 KOMENTÁŘE:

Okomentovat

<< Home